Sunday, March 31, 2013

BORONG WHITELIGHT PEMUTIH GIGI

BAGI YANG BERMINAT UNTUK MEMBELI SECARA BORONG 
WHITELIGHT PEMUTIH GIGI (TOOTH WHITENING SYSTEM) 
BOLEH DAPATKAN DARIPADA KAMI DENGAN HARGA YANG BERBALOI BALOI..... 

CUMA RM 16/set UNTUK MINIMUM PEMBELIAN 10 SET...

CAS POSLAJU BERGANTUNG KEPADA KUANTITI YANG DIAMBIL...






WHOLESALE WHITELIGHT TOOTH WHITENING SYSTEM 
MINIMUM ORDER QUANTITY 10 SET
RM16 PER SET (HARGA UNTUK BORONG SAHAJA)
NOT INCLUDING POSTAGE
FOR FURTHER INQUIRY CONTACT 0193993947 (SMS/WHATSAPP)




Monday, March 25, 2013

Foot Detox Patch (Pelekat Pembuang Toksin)




Antara fungsi dan kelebihannya adalah:
1)      Membantu mengurangkan rasa sakit dan lenguh pada kaki.
2)      Membantu meningkatkan kualiti tidur dan mendapatkan tidur yang lena.
3)      Membantu menghilangkan sakit kepala dan kepenatan.
4)      Membantu sistem limpa dan buah pinggang dalam pembuangan toksin dari badan.
5)      Membantu melancarkan pengedaran darah.
6)      Membantu menstabikan metabolisme badan.



Cara pemakaian:
Boleh ditampal pada tapak kaki, bahu atau di mana-mana bahagian yang bersesuaian. Sebaik-baiknya ditampal pada tapak kaki sebelum tidur dan dibiarkan sewaktu tidur  selama 5 hingga 8 jam untuk kesan yang maksimum.
1)      Buka pelekat
2)      Lekatkan bahagian yang bertulis pada pelekat.
3)      Tampalkan pada tapak kaki atau mana-mana bahagian yang dikehendaki. Pastikan bahagian yang berherba (berlubang-lubang) mengahadap tapak kaki atau bahagian badan yang dikehendaki.
4)      Dibiarkan selama 5 hingga 8 jam.



Apabila dibuka tampalan, kesan-kesan hitam dan melekit dapat dilihat. Kesan hitam akan semakin berkurangan dengan penggunaan yang kerap.


Special price (tanpa kotak)
100   pcs  = RM50 (0.50 sekeping)

Monday, March 11, 2013

SHISEIDO BLACK MASK



 PROMOSI - RM2 per sachet (Min order 10 sachet)
Kos pos RM6 SM / RM10 SS

SHISEIDO BLACK MASK - Menghilangkan Blackhead & Whitehead

Shiseido Blackhead Remover Mask sangat disarankan kerana berfungsi untuk membersihkan dan menanggalkan sel kulit mati, blackheads dan whiteheads, mengecilkan pori-pori, memutihkan dan mencerahkan kulit muka.

Black Mask berkesan utk memulih, mencerah, menghalus, melembut, mengatasi masalah kulit gelap/tak sekata, kesan terbakar, jerawat, jeragat, menyerap minyak 3x lebih berkesan, membantu membuang bintik2 hitam /putih diwajah, juga menghaluskan liang2 roma terbuka. Sesuai utk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

Cara Penggunaan:
1) Cuci muka terlebih dahulu seperti biasa.

2) Steam atau wapkan muka dengan air panas agar pori2 terbuka lebih kurang 5 minit. (tidak diwajibkan, kalau rajin buat la yer..)

3) Sapukan masker di muka anda, terutama bahagian yg diinginkan seperti hidung atau di kawasan yg byk blackhead & whitehead. (Jauhkan dari terkena pd kening, bibir dan kawasan mata)

4) Boleh gunakan dangan jari. Kalau pakai jari lebih mudah untuk disapu supaya lebih rata di muka.

5) Biarkan selama lebih kurang 30 minit hingga masker benar2 kering/keras.

6) Cabut masker perlahan dari bawah ke arah atas wajah anda dan anda akan lihat sendiri blackhead & whitehead melekat di mask.

7) Bersihkan wajah dengan air dingin agar pori-pori tertutup dengan sempurna.

Dapat digunakan 2 hingga 3 kali dalam seminggu. Jika hanya digunakan untuk daerah hidung, 1 sachet dapat digunakan untuk 5 hingga 6 kali penggunaan. Simpan baki masker yang belum digunakan dalam bekas bertutup

Friday, March 1, 2013

AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400000MG

Produk pencerahan kulit yang harus dicuba, menghapuskan kekusaman, mengembalikan keserian dan kelembutan kulit secara keseluruhan. Satu2 nya produk keluaran Malaysia yang menggunakan teknologi stem sel hasil gabungan 3 jenis tumbuhan/buah - tomato, epal dan roselle serta ditambah benefit kehebatan lain, L-glutathione dan kolagen ikan talapia!
HARGA:
RM150(Semenanjung) 
RM156(Sabah/Sarawak)
-HARGA TERMASUK KOS POS-
500GM/JAR
(1-2 BULAN PENGAMBILAN)



Dengan ramuan berkualiti premium yaang diadun bersama bahan semulajadi terbaik seperti lemon, turnip, strawberi, maquiberry, betik, sarang burung, astaxanthin dan pinebark, pastinya gabungan mantap yang memberikan 3 kali kuasa pencerahan kulit malah berupaya merangsang penjanaan sel2 kulit baru serta memperbaiki tekstur kulit agar lebih halus, lembut dan sekata hanya dalam 14 HARI !!


FORMULA LENGKAP
Diperkaya dengan antioksidan yang sangat tinggi membantu melambatkan penuaan kulit. Ia membantu menyerlahkan kecantikan kulit, mengurangkan radang serta berupaya memulihkan sel tisu.

RASA YANG LAZAT
Berperisa lemon berry bukan sahaja enak diminum tetapi membekalkan
khasiat yang tinggi untuk mengekalkan kecantikan dan kesihatan dalam satu masa.

TANPA BAHAN TAMBAHAN
100 % semulajadi dan selamat ,tiada tambahan gula, bahan pengawet, pewarna atau perisa tiruan. Bebas hormon,steroid dan bahan kimia oleh SGS.



KEISTIMEWAAN AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 400000MG 

- 50% pencerahan ketara dalam masa hanya 1-2
- memulihkan kulit rosak, berparut, kusam dan bermasalah
- menjadikan kulit lebih anjal dan elastik serta lembab
- mengurangi kedutan dan garis2 halus
- mengecilkan pori2 kulit
- menguat dan mencantikkan kuku dan rambut
- meningkatkan sistem imunisasi badan
- mengurangi radikal bebas dan toksin di dalam badan
- mengatasi masalah jerawat dan jeragat
- mengurangi sakit radang/sendi
- mengandungi prebiotik dan 3 kali stem sel
- sesuai untuk ibu hamil dan menyusui bayi
- membekalkan tenaga optimum sepanjang hari
- mengurangi kolesterol
- menghapuskan parut, tumit merekah dan selulit
- meningkatkan kualiti tidur
- sesuai untuk lelaki dan wanita



CARA PENGAMBILAN:
1) Masukkan 2 scoop ke dalam shaker dan goncang.

2) Bancuh menggunakan air mineral /air bersih biasa.. Tidak digalakkan menggunakan air panas kerana dikhuatiri zat-zat aktif akan mati dan hilang

3) Jauhi minum / makan dari sumber yang mengandungi kafein seperti kopi, teh dan sebagainya kerana kajian menunjukkan kafein mampu menghilangkan zat aktif dan tidak baik untuk kecantikan kulit.

4) WAJIB minum air masak / mineral /air bersih sekurang-kurangnya 3-5 liter sehari untuk kadar serapan yang cepat dan kesan yang pantas.

5) Cara yang sesuai untuk pengambilan AURA WHITE adalah semasa perut kosong. Di sarankan ambil pada waktu pagi (2 jam sebelum sarapan) dan malam sebelum tidur (2 jam selepas makan malam)


Beberapa persoalan yang sering ditanya pengguna:

a). 1 jar tu brapa gram? Tulis 500gm, tp kenapa isi ia 400,000mg?
- Sebab ia termasuk berat jar/bekas ia.. isi kandungan memang 400gm=400,000mg

b). 1 jar tahan brapa lama?
- Bergantung cara pengambilan. Jika sekali sehari, tahan 2 bulan. Tapi permulaan amal, di sarankan minum lah 2 kali sehari, pagi dan malam. Jadi ia tahan untuk sebulan.. Nak kesan bagus dan cepat kan, jadi minum banyak2 sikit..hehe.. (air bersih juga minum secukup nya ye..)

c). Rasa ia macam mana ye?
- Rasa manis2 anggur..:) sedap.. kena cuba sendiri, baru tau..

d). Jar tu plastik ke tin? Kang berkarat lak, bahaya tu..
- Bekas plastik yang cantik, macam tupperware.. Dah habis isi nanti boleh gantikan dengan biskut..hehe..

e). Alahan seafood/resdung boleh ambil?
- Boleh. Kolagen ia dari sumber akuatik - ikan talapia, tiada unsur marin. Bahan2 lain dari ekstrak buah juga sarang burung.. sangat bagus untuk kesihatan dalaman selain untuk mencantikkan kulit..

f). Jika ada penyakit kronik seperti darah tinggi, kencing manis atau jantung boleh minum ke?
- Aura white selamat untuk semua. Ia minuman bernutrisi bebas gula dan pengawet. Jika makan ubat, jarakkan masa pengambilan. Jika bimbang berlakunya tindakbalas yang teruk, cuba minum dengan dos yang sedikit dulu, setengah scoop..

g). Berapa lama nak nampak halus, cerah, gebu ni?
- Jika konsisten 2 kali sehari, jaga pemakanan dan badan sihat, tentunya kesan terserlah pada kulit dalam tempoh 2 minggu sahaja!!